Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

Witam po dłuuuugiej przerwie

"Szczęście bez chmurki
staje się niejednokrotnie
bardzo trudne do wytrzymania"

Molier



Hmm, ciekawe czy ktoś tu jeszcze zagląda?? Długo mnie nie było, a to za sprawą pewnej ważnej dla mnie rzeczy, którą mam nadzieję już niedługo będę się mogła Wam pochwalić, kiedy tylko zyskam 100% pewności :) Przepraszam, że tak zaniedbałam swojego bloga, a jeszcze bardziej przepraszam, że zaniedbałam odwiedziny u Was, postaram się jak najszybciej nadrobić wszelkie zaległości. Dziś wracam ze skromnymi propozycjami od siebie, jak również pochwale się tym co ostatnio dostałam :)


Na początek bransoletka w odcieniu soczystej zieleni przetykanej pomarańczem i zawieszką listkiem z biedroneczką.



I naszyjnik z kwiatowym łącznikiem i czerwonym koralem rekonsturuowanym

 

A teraz będę się chwalić. W zeszłym tygodniu dotarła do mnie paczuszka od Ani z bloga zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com w ramach zabawy podaj dalej (zabawę ogłoszę u siebie jednak w późniejszym terminie). W paczuszce były same cudne rzeczy. Przede wszystkim wspaniały i oryginalny kalendarz na przyszły rok, którym jestem zachwycona i Aniu dodatkowo masz wyjątkową pochwałę od mojego narzeczonego, bo on nie mógł na początku uwierzyć, że Ty całkiem sama od podstaw ten kalendarz zrobiłaś :) Poza tym była zakładka, karteczka z kilkoma słowami od Ani i ciekawie zapakowane czekoladki.


Otrzymałam też śliczny ocieplacz na kubeczek i ogromną ilość herbatek, których kombinacja zapachów jest po prostu zniewalająca ;)



Poza tym udało mi się wygrać jedną z małych nagród w tęczowym candy. Otrzymałam wiosenno-letnie kolczyki od Beaty z bloga kredka-zgredka.blogspot.com



I to by było na tyle :) Może w tym tygodniu uda mi się powykańczać moje decoupage'owe twory i nadrobić zaległości u Was. Pozdrawiam serdecznie i słonecznie :)

8 komentarzy:

  1. branzoletka jest szakenie wiosenna :) i ta biedronka ^^
    prezenty piękne :) te od Ani widziałam juz u niej na blogu :) a kolczyki z motylkami przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka jest bardzo wiosenna. Wisior jest śliczny. Bardzo w moim guście. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś to zajrzyj do Galerii Zamka. Tam też czeka na Ciebie nagroda a szkoda by przepadła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie Aniu napisałam już do organizatorki maila. Dziękuję Ci serdecznie za informację :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna bransoletka, a prezenty na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka wiosenna, podoba mi się ta soczysta zieleń. Naszyjnik piękny a prezenty na bogato:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria, prezenty super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że zagląda i już zatęskniłam :P
    Śliczna biżuteria jak zwykle.
    Powodzenia, trzymam kciuki i czekam na chwalipięctwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace ;) a prezenty bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą rade i miłe słowo :)