Obserwatorzy

wtorek, 26 marca 2013

I znowu tak długo mnie nie było :(

"Nie śpiesz się, nie zamartwiaj.
Przybyłeś na ten świat jedynie z krótką wizytą.
Dlatego nie zapomnij schylić się i powąchać kwiaty."


Walter Hagen



Aż wstyd się przyznać, że znowu tak długo nic nie publikuję, że nie po nadrabiałam wszystkich zaległości na Waszych blogach :( 
Generalną przyczyną jest mój brak organizacji i chroniczny brak czasu, ponieważ od połowy marca zaczęłam chodzić na staż z czego niesamowicie się cieszę. Jednak ciężko mi się po roku siedzenia w domu przestawić tak całkowicie na 8-godzinny czas pracy i jeszcze ułożyć cały plan dnia tak by znaleźć czas na rękodzieło, przez to tak bardzo zaniedbałam swoje tworki, jak i Was. Ostatnio Wam wspominałam jak może pamiętacie, że jak wszystko się ułoży to będę mogła się czymś pochwalić i jest to właśnie ten wywalczony przeze mnie staż w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej :) Mimo, że pierwsza połowę marca spędziłam na kursowaniu po urzędach, by móc taki staż odbyć, a teraz przestawiam się na to, że codziennie jestem w pracy to bardzo się cieszę, szczególnie ze względu na to, iż staż ma związek z moim wykształceniem i nie polega on na przynoszeniu komuś kawy, a na faktycznym uczeniu się jak działa i pracuje sekcja/oddział PSSE, w którym się znalazłam. To tyle mojego gadania o stażu. Przejdę do pokazania Wam kompletu z agatów karneolowych i agatów botswana oraz przekładek w kształcie kwiatuszków, co by powiało trochę wiosną :) A potem lecę do Was nadrabiać zaległości :)




Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieje, że w przeciwieństwie do mnie jesteście zdrowe.

P.S. Postaram się w następnej notce pochwalić piękną broszką i kołnierzem, które otrzymałam od Aleksandry z bloga zamkowagaleria.blogspot.com.

12 komentarzy:

  1. To gratuluję stażu:) Oby Tobie się spodobało i abyś została na dłużej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka. Staże to dobra rzecz, jeśli właśnie są zgodnie z naszym wykształceniem. Ja kończyłam leśnictwo i każdy absolwent po ukończeniu studiów ma zagwarantowany roczny staż w Lasach Państwowych. Wielu osobom udaje się po stażu zdobyć pracę. Mi niestety nie udało się, ale umiejętności, które zdobyłam są bezcenne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję stażu! :D
    a wyroby biżuteryjne śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny komplecik , kolczyki zwłaszcza mnie urzekły te maleńkie kwiatuszki dodają im idelanie TEGO CZEGOŚ :)

    gratuluje stażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet :) Bransoletka jest w moim typie :) No i gratuluję stażu! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje stażu:) Biżuteria przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję stażu :)...
    Piękna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  8. wracasz w wielkim stylu ;D Kochana ja znam ten ból,ja też skończyłam studia i w czerwcu będzie rok równo jak nie mogę znaleźć pracy.Ja też latam po urzędach i różnych zakładach szukając pracy.i czuję się beznadziejnie.Więc doskonale wiem jak się czułaś.Kolczyki i bransoletkę zrobiłaś cudną te naturalne koraliki podkreśliły tylko charakter wiosenny ;-) Pozdrawiam Cię i życzę szybiego powrotu do zdrowia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne i bardzo urocze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolczyki, dużo zdrowia życzę :*

    http://zielona-szkatulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą rade i miłe słowo :)