Obserwatorzy

sobota, 6 października 2012

Znowu decoupage ;)

"Tęsknota to bliskość w oddaleniu."

A. Poniedzielski


Dziś tylko dwie małe rzeczurki ;) 
Otóż ramka na bardzo specjalne zamówienie dla mojego kochanego M., który jest niestety bardzo daleko ode mnie :(  W rameczce jeszcze zdjęcia nie ma, bo dopiero zostanie wywołane :) Mieści się w niej zdjęcie o wymiarach 10x15.



A drugi jest pomiernik temperatury mego otoczenia, którego mi ostatnio brakowało, zwany również termometrem pokojowym :)



Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem bardzo mnie podniosły na duchu, jak również za wszystkie pomocne rady i wskazówki, będę się szkolić w tych zdjęciach :) Pozdrawiam wszystkich cieplutko i wietrznie niestety :)

8 komentarzy:

  1. U mnie wietrznie i deszczowo. Ramka jest śliczna. Bardzo ładny wzór na niej zastosowałaś. Termometr też by się przydał do pokoju, bo niedawno zbiłam. Trzeba się więc rozejrzeć za nowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę zmiany na blogu :) Bardzo ładnie...Współczuje rozłąki, ale tez podziwiam. Ja nie wiem czy dałabym radę. Ramka jest naprawdę bardzo ładna. Pozdrawiam serdecznie z pochmurnego Szczecina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety przez tą rozłąkę jest bardzo ciężko, a trwa już od marca :( i jak to w życiu bywa są lepsze i gorsze chwile... Dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  3. Jak sobie uświadomię, że mój termometr wisi po prostu na haczyku, to aż wstyd ;) Bardzo ładnie ci wyszedł ten wzór w róże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramka bardzo klimatyczna. A termometr... od lat nie mogę go kupić, może sobe wiec też taki zrobię? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rameczka jest cudna :)...termometr również mi się podoba, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zauroczyłas mnie ta rameczką
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się tu podoba :)zostaję na stałe :) cytaty na początku każdej notki po prostu mnie uwiodły... :) pozdrawiam -Ruda z działu książkowego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą rade i miłe słowo :)