Obserwatorzy

poniedziałek, 3 września 2012

Wszystkiego po trochu ;)

"Chcąc doznać pełni szczęścia,
trzeba je dzielić z kimś drugim"

M. Twain 



Właśnie się dowiedziałam, że moja suczka kochana pomyślnie przeszła zabieg sterylizacji to też już ze spokojnym serduszkiem mogę dodać nowy post. Dziś będzie trochę różności w moich wyrobach :) Zacznę od zawieszek/przywieszek (jak zwał tak zwał;)) plecionych z koralików bicone w różnych kolorach.






Na drugi ogień idą dwa naszyjniki jeden z drobniutkich koralików a drugi z drewnianych korali z marmurowym akcentem w gronku :)


Na koniec będzie asymetryczna bransoletka i kolczyki z kryształu lodowego



No i to by było na tyle dzisiaj, uff dużo wyszło. Pozdrawiam wszystkich, którzy tutaj zaglądają i obserwujących :)



3 komentarze:

  1. Naszyjnik z marmurowym akcentem ma to coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten z drewnianych koralików! :D
    zapraszam do mnie:
    http://sabciahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przywieszki/zawieszki śliczne:) sama wiele razy próbowałam takie zrobić, ale zawsze kończyło się na pruciu... może się jakoś zmobilizuję. Piękne:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą rade i miłe słowo :)