Obserwatorzy

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Kolejna zimowa biżuteria

"Wartość ma nie tylko sam podarunek,
ale też sposób, w jaki zostanie ofiarowany."

H. Ch. Andersen



Dziś znowu u mnie za oknem prószy od rana śnieżek :) Dopóki nie zamienia się on w chlapę i nie mam przez to nogawek całych mokrych :P to lubię zimę :) Lubie wieczorne, mroźnie spacery i wygląd śniegu w świetle latarni, jak się skrzy jakby ktoś rozsypał na nim tysiące diamentów :) Dlatego też znowu zimowo w mojej biżuterii

Pierwsza jest zimowa bransoletka


Zaraz za nią podążają bałwankowe kolczyki



A na koniec bransoletka z prezentem 



Mam jeszcze prośbę do trzech osóbek, do których wysłałam maila, a są nimi Karolina z kaoriart.blogspot.com, Sabina z sabciahandmade.blogspot.com oraz Monika z monifaktura.blogspot.com, by odpisały mi najszybciej jak mogą (o ile oczywiście chcą). O co dokładniej chodzi napisałam w mailu. Jeśli, któraś z Was nie dostała wiadomości prosiłabym o kontakt na najra.art@gmail.com :)

Pozdrawiam wszystkich w ten zimowy dzień bardzo ciepluteńko :)

8 komentarzy:

  1. Pierwsza bransoletka cudowna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają, szczególnie przypadła mi do gustu ta pierwsza bransoletka, jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowa śnieżynka przy pierwszej bransoletce :) Chociaż bałwanki też mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżutki świetne, zawieszki idealnie pasujące. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się te bałwankowe kolczyki! :D takie urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana już odpisałam ;-D Bardzo mile jestem zaskoczona i no ciekawość mnie zżera co Ty tam wymyśliłaś ^^
    Bardzo ładna zimowe biżu,nie potrafię wybrać jednej rzeczy bo wszystkie są śliczne ^^ Ja to jak sroka jestem ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria. Uwielbiam takie bransoletki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą rade i miłe słowo :)